Merhabalar. 14 gün oldu doğum yapalı. İlk bikaç gün göğüslerim dolu doluydu. Ondan sonra hiç böyle dolu dolu olmadı. Bebeğim emerken yutkunuyor, huysuzluğu yok. Çiş kakası da iyi. Ama çok kafaya taktım neden dolmuyor. Geceleri de aynı şekilde. Bu şekilde olup bebeğini emziren güzel kilo alan var mı? Ya da dolması için bir fikri olan ? Galactago, bulgur pilavı, tahin, pekmez, naturpy çay, dereotu ve daha bir çok şey. Hepsini de yapıyorum. Anlamadım gitti 😢