Marsila ben 2 3 ay kadar kullandım ama pek bir faydasını görmedim. Sürekli gazı vardı oglumun,yazdırmak için gittim sağlık ocağına doktor çok faydası olmaz sen masaj yap karnına dedi. Gaz çıkarma hareketlerini yap dedi. Bende öyle yaptım damla kullanmadım daha. Şuan 5 buçuk aylık yine emdikten sonra gazını alıyorum. Masaj ve hareketle destekliyorum sorun olmuyor şükür.