Marsila Kızlar doktor bugün önerdi bunu sabah akşam 8 damla dedi ve öğlen de 6 damla maflor ver dedi. Kullanıp memnun kalanlar var mı kabızlık gibi ya da daha farklı kötü etkisi yoktur umarım keşke hiö gaz sancısı olmasa da çekmese bebeğim bunu ya 😔😔
tomvejerry Marsila geçmiş olsun canım biz kullandık işe yaramadı azaltmadi bile ama belki yarayan vardır yazarlar, öneri istersen sab simplex i öneririm ilk üç ay o hafifletti bizimkini
Sat_123 Marsila maflor çok iyi.ama gaz damlası hiç işe yaramadı herşey kullandık doktor bir sürü şey verdi herşey denedik yok kılığına daha kötüsüydü bide alerjikti çok zordu malesef bana söylenen şeyleri aklıma geldikçe yazıyım size
queenmom_ Marsila kolik bebeğime tek iyi gelen damla 6 damla sonunda bu iyi geldi bize nurse harveys şurup ve probiyotik 3 ünü kullanıyorum günde 3 kez 4-5 damla kullanıyorum
Kepekekmegi Marsila bebeğim çok gazlı değildi 1 hafta gaz sıkıntısı yaşadık sadece ve metsil baya işimizi gördü
Marsila tomvejerry Peki ne zaman geçti bu gaz sancıları sıkıntısı bebeğim deneme tahtası oldu resmen piyasada ne kadar gaz damlası var ise alacağım gibi hissediyorum 😔
tomvejerry Marsila valla ben 3.aya kadar kullandım sonra arttı sanki bu gaz olayı baktım kullansamda aynı kullanmasamda artık bıraktım şuan 5aylik olduk gündüzleri fazla değil eskisi gibi çok şükür ama geceleri hala gaz yüzünden kesintisiz uyuyamiyor oğlum sürekli hareket ediyor çıkarmaya çalışıyo sabah erkenden uyandiriyor kendini tamamen geçmedi yani inşallah en kısa zamanda geçer
Marsila Iremylcnkya07 Kabızlık falan yapmadı de mi araştırınca bağırsak düğümlenmesi falan diyor korktum ya
Iremylcnkya07 Marsila bizde yapmadı öyle bişey doktor yazıyo sonuçtu bu damlayı ama çok kullanmadım dediğim gibi 1 ay kadar kullandım
Marsila tomvejerry Ciddi mi yaa 🥺🥺 Kıyamam çok zordur sizin için şu an bana ne kadar zorsa eminim kaç katı zordur aylarca sürmesi doktor da bugün bana 6 ay sürer dedi 3 aya hazırlamıştım kendimi altı ay ömürden ömür resmen
Marsila Iremylcnkya07 Bir aydan sonra bitti mi ya ne güzel bu günler geçer mi diye gün sayar oldum galiba ay saymam lazım
Marsila queenmom_ Herhangi bir yan etki görmediniz de mi ben burada araştırınca eski yorumlarda birinin doktoru o damla otizme sebep oluyor demiş tabi korktum haliyle çok saçma ya
Marsila Kepekekmegi Gazlı bizimki baya ağlıyor bacaklarını kendine çekiyor ememiyor çok üzgünüm ya gebelik boyunca çok strese soktular beni Asla hakkımı helal etmiyorum
egesmommm Marsila bizde çok işe yaradı hatta bir ara doktorumuz biogaia verdi hiç işe yaramadı metsile döndük
Marsila egesmommm Peki yanında Maflor da kullandınız mı? Bir de doktor bana sabah akşam 8 damla dedi de çok sanki yine tabi doktor daha iyisini bilir de annelik işte
Fincan Marsila sab simpleks ve nurse harveys ikisi de çıkarttı ilk günler etki etmedi ama üç dört gün sonra fayda gördüm
Kepekekmegi Marsila Allah yardımcın olsun gazlı bebek çok zor biz kısa bir süre yaşamamıza rağmen baya zorlanmıştık eğer emziriyorsan rezene çayı yap iç günde 1 bardak ama mümkünse geceleri içmen daha iyi olur baya uyku yapıyor çünkü
queenmom_ Marsila hala kullanıyorum diğer bütün gaz damlaları gibi bağırsakta gazın parçalanmasını sağlıyor ama ben çok damla denedim deneyerek bulmak lazım hangisi iyi geliyor emziriyorsan kesinlikle ebebekte satılan rezene çayı var ondan iç sütten bebeğe geçer kimyon çayı da içebilirsin bir müddet mecbur kendi çıkarmayı öğrenene kadar zor oluyor otizme sebep olduğunu ilk defa duydum
kibele1923 Marsila ben kızımda da kullanmıştım, ah sacmalık yaa kim diyo onu? Herşeyi de otizme ona buna bağlar oldular artık gına geldi vallahi. Yine de siz bilirsiniz kullanıp kullanmama tercihi sizin Ben 2 cocuğumda da kullandım bi yan etki göremedim
Busrkrkc Marsila 25 günlükken zinco kullanmaya başladık kullandığımız günden itibaren bir sorunumuz kalmadı şuan beş aylığız