enes123 Hanımlar gerçekten çok bütçem yok hepsı cep yakıyor oglum için kıyafet bakıyorum bir yaş erkek kişlık lütfen bütçeyi aşmicak birseyler olsun
_tosbiginannesi_ enes123 Merhaba benim elimde 12-18 ay takımlar ve tulumlar mevcut. Düşünürseniz orta yolu buluruz şuan evde değilim eve gidince görsel atabilirim.
nescafebagimlisi enes123 pazara bakıyor musunuz acaba bizim buraların pazarında 40 tlye kalın içi yünlü eşofman tarzı kışı çıkartacak ürünler var geçen hafta aldım nerede yaşıyorsunuz
Masalberra enes123 isterseniz özelden mesaj atın size yardımcı olayım kısa bir süre önce kayinvalidem çocuk mağazası vardı kapattı ürünler evde uygun fiyata gönderim sağlarım sizlere
Leylamoznur enes123 canım postunu okudum evet hayat cok pahalı ama bi bebeğin kıyafeti 350 en kötüsü 150 den aşağısı bulamazsın herkes evine katkıda bulunmak istiyor herkes zor geçiniyor
enes123 Ya postların çoğu çok pahalı yanlış anlamayın lütfen durumu olmayan napıcak geçen burdan bırınden alıcaktım mesaj atıyorum dönmedi oglum sürekli rahatsız vala yeni almaya imkanımız yok
Winnithepooh enes123 merhaba satış postum var ama yaşları büyük ve mevsimlik ürünler battaniye vb düşünürseniz vardır ve bere atkı eldiven takımı var düşünürseniz 80 TL dusunuyorum zıbın ve bikac şey var sanırım hediye ederim onlarida yanlış anlamazsınız 😊
Aezgi enes123 1 yaş zara montu var oğlumun 2,5 yaşa kadar giydirdim kamuflaşlı dolap hesabın jutka28 profil resmimde kedi var düşünürseniz Uyguna bırakırım
bbmoms enes123 yardımcı olmak isterim elimden geldiğince dolap hesabım var ordan bakabilirsiniz ya da insta dan yazın elimde var ama 9-12 12-18 gibi insta dan yazın görüşelim hesap adım askiboncuk
Hly44 Masalberra merhabalar deprem bölgesindeyim oğlum 5 aylık bana yollar mısınızı kışlığımız hiç yok
enes123 Daha çok kazak ve ve kalın koyafetıne ihtiyacım var evim soğuk olmaya başladı bu yüzden bu kadar yazıyorum
enes123 Vallahi daha bir hafta önce hastaneden geldik tekrar düşmek istemiyorum inşallah uyguna bulurum