Bızım de Kasım da, hep ay ne sacma cocuk bıseyden anlamıyo ne gerek var organizasyon falan derdım 😂buyuk konusmamak gerekıyomus.Hele eşim biz yapmicaz dımı böyle şeyler dıyen ınsan gıttı şak diye cafe tuttu. Benım salonum cok kucuk 4 kısı oturunca boğuluyorsunuz bıraz da o bahanem oldu. Organızasyonlar uçmuş 15-18 mılyar dıyenler havada ucusuyo sankı bnm olucak süsler. Ben sadece mekanı tuttum gerısını ben yapıcam 1500 e falan geliyo susler. Taş Devrı BamBam konseptı ıstıyorum