Meri-Mel Kasım ayında yaş günü olan ,doğum günü partisi düşünen ya da ufak bir kutlama konsept,hazırlık ,süsleme ,hediyelik ,pasta birbirimize fikir olsun var mı planıniniz 😊Şuan Ekim de kutlayacaklar da yazabilir
Meri-Mel Meri-Mel Ben öyle süslü ,püslü organizasyonlari oldum olası sevemedim ama kızımın ilk yaş günü mevlidine ozenmistim akika kurbanı ile pilav yaptırmayi ama nasip olmadı (Eşim ailesi ile küs olduğu icin üst katımda oturuyorlar yapmadık kurbanı öylece kestik 😓)bari diyorum ufak bir doğum günü bari yapsam 13 Kasım da 1 yaşına girecek kızım nasipse insAllah 🥰❤️
durukusunannesi_ Meri-Mel benim kızım da 14 Kasım da 1 yaşına girecek inşallah ☺️burda konaklar var evden daha geniş olacağı için orayı ayarladık 25-30 kişi kadar oluruz. Trendyoldan mor balonların olduğu bir set beğendim onu alacağım arka fonu fln da var kızıma mor kelebekli elbise alacağım kendim de mor şifon bir elbise giyeceğim pastasını da iki katlı mor üzerinde minik minik kelebekler olan bir pasta düşündüm bakalım inşallah yapabilirler
benimbebegim Meri-Mel  bizim pastamız bu :) iki sarı iki beyaz balon Happy birthday yazısı bir de bir yaşında yazısı papatyalı olacaklar bu kadar :)
Zlm Meri-Mel benim doğum günüm 22 Kasım benimki sayılıyor mu ama bir şey yapmayız büyük ihtimalle kimse de olmaz zaten eşimle ben oluruz kimsemiz Yok burada annem de kardeşim doğum yaptığı için gelemiyor belki bir pasta
Mnli Meri-Mel benim de kendi doğum günüm 13 Kasım benim kızımın doğum günü sonbahar olsa kesin sonbahar konsepti yapardım sarı kahve tonlar aralara rose gold ceylanlı falan naked cake bir pasta balkabakları minik mantarlar pinterest kullanıyorsanız sonbahar temalı doğum günü yazın ya da aklınıza gelen temayı yazın yüzlerce fikir çıkar
Meri-Mel durukusunannesi_ Ay insAllah baya özel bir kutlama olacakmış ne güzel kutlarsaniz resim de atın bizlere ❤️🥰
Mnli benimbebegim ay benim de kızım temmuz doğumlu papatya konsepti düşünüyorum şimdiden elbise aldım 😂 4 beyaz balonu bağlayıp ortaya küçük sarı balon koyup papatya elde edebilisiniz bunu da pinterestte gördüm fotoğraflarda çok güzel çıkıyor
Abdisumeyye Meri-Mel benim kızımda 28 kasımda 1 yaşına giriyo gzyel bişeyler olsun istiyorm bekleyeyim burda 🥰
Gnsdrn Meri-Mel bizim pastanemiz var. Orada cok fazla pasta paylasıyorum. Ama burda paylasmak yasakmış kendi işletmeni. Artık sade modeller tercih ediliyor pastada. Balon falan da ınsanlar kendılerı alıyor. Orgnsaızasyoncularda cok daha pahalıya geliyor.
Usnac1995 Tubaalprsln ben kendim yaptım canım, kimini satın aldım, masaları da kiraladım böyle bir şey oldu