Streslianne ben kendi tecrübemi paylaşıyorum elbette doktorunuz doğrusunu bilir ve yönlendirir.benim oğlumda 3 aylıktı kakada kan vs çıktığında ilk baktiklari şey makatta çatlak var mı oldu yoktu kan devam edince alerji olabilir dendi.ben bir profla ilerledim daha sonra onun söylediklerini de aktarıyorum.ben öyle bir duruma gelmiştim ki süt yumurta et tavuk hepsini kesmiştim ve doktora gidince sen ne yapıyorsun çocuğunu beslemiyorsun ve kendinde beslenmiyor hala gelmissin dedi. Önce süt ürünlerini kestirdi çocuğu gözlemledik 3_4 haftalık kontrollerle ve düzelmişti zaten.sonra oğlum büyüyünce test yaptırdık yumurta akı çıktı ama ben yiyordum ve hiç bir tepki olmuyordu oysa. Doktor kontrolünde yumurtayı verdik.sut ürünlerini de zamanı gelince fırınlanmış,pişmiş ve kendisi şeklinde oğluma verdik. Benim sürecim aşağı yukarı bu şekildeydi.