Bebeğim 6 aylık vücudunda kızarıklıklar var Dr gittik alerji olabilir diye 3 gün kaka tahlili istedi yaptırdık 1 testte kakada kan görüldü yapılan son 2 testte kakada kan görülmedi korkma bise yok dedi ama neden ilk testte kan görüldü açıklama da yapmadı içime sinmedi var mı böyle basınıza gelen lütfen yardım edin..