Ezgi87 kızım asla alışmadı, oto koltuğunu, puseti ve arabayla gezmeyi sevdi hep ama bebek arabasına yatırdığı an ağlardı hatta oto koltuğu zaten arabanın puset kısmı, ama puseti arabaya oturttuğumuz an ağlıyordu araba nerdeyse sıfır olarak kaldı şimdi oğlum kullanıyor arabayı o sevdi Allah’tan 😂 yani baştan nasılsa öyle gidiyor sevmezse sonra da sevmiyor genelde 🤷