alpinannesi__
Ee ağlayınca kucağınıza almadınızmı… Ama çok ağlayan bebek çatlar derler, kendini ağlamaya verince nefesini ayarlayamazmış ve birde burnu tıkalıysa eyvah … Benimki bir ağlıyor gözünden yaşlar dökülünce içim cızlıyor bir elimde oğluşum diğer elimde boş arabayla eve koştur koştur geliyorum