Sontvbukucu Aylinayliz50 iphone dan samsunga gectim ama çok oldu geceli. Param olsa yine samsung alirim beklenti meselesi. Benim beklentim pratik kullanim. Kamera acik ara daha iyi zaten. O yüzden param olsa s23 ultra alırdım.
Aylinayliz50 Sontvbukucu evet kamerasını bende merak ediyorum Samsung’un ama bilemiyorum pişman olur muyum
annediyebiri Aylinayliz50 hem Samsung hem ıphone kullandım Samsung’u daha çok sevdim ıphone hep sorun çıkarıyor fotoğrafları bile almak mesele
Aylinayliz50 annediyebiri evet mesela ben şimdi Samsung’a geçersem sanırım tüm fotolarım bilgilerim gidiyor alamam değil mi
Aylinayliz50 muratnannsi yani aslında memnunum ıphone dışında bir telefon kullanmadım nerdeyse sadece değişiklik olsun diye istiyorum bende Samsung’un kamerası daha iyi diye biliyorum
Sontvbukucu Aylinayliz50 yani ben olmadim çünkü kullanim rahatligi cok fazla. Bide çevremde herkes bana cektirir toplu ortamda bana fotoğraflari. Kendilerinde iPhone olmasına ragmen hep sen cek seninki daha iyi çekiyor derler.
yamacmomss Aylinayliz50 yok kesinlikle değiştirme samsung vardı bende şuan iphone 14 kullanıyorum asla samsung kullanmam eşim samsungu var diyor param olsa kesinlikle iphone alıcam😂
gecekusu_- Aylinayliz50 bence iPhone tartışmasız fark açar bir kere adı var nebiliyim kamera vs acısından da iPhone fark atar ☺️
Maviim Aylinayliz50 İphone un işletim sistemini ve kullanımını seviyorum ama sarj konusunda yeteri kadar iyi değil, samsung da işletim sistemi çok karmaşık ama sarj konusunda baya iyi
NmalkoC Aylinayliz50 işlemci olarak kesinlikle iPhone ben 15 aldım şu an kamerası aşırı iyi ama evet samsungta iyi fakat bugüne kadar kaç Samsung aldıysam hep 1’2 sene sonra kasmaya başladı eşim 7 yıl olucak iPhone 6 kullanıyor hala hiçbir problemi yok