Aylinayliz50 bu sorunun cevabı kullananlara göre değişir. Hep samsung kullandım, şu anda da z flip 3 kullanıyorum. Hep de memnun oldum telefonlarımdan. S serisi zaten yüksek özelliklere sahip olan bir seri. Arayüz farklı ilk zamanlar hoşunuza gitmeyebilir ama alışılır. Bazen iphone un fazla şişirildiğini düşünüyorum. Teknoloji olarak samsung s serisinin aşağı kalır tarafı yok. Kameralar da gayet güzel çekiyor, Samsung s20fe kullanıyordum bundan önce, eşimin iphone aşığı kuzeni o telefonun çektiği fotoğrafları görünce şok olmuştu. Yani bahsettiğiniz telefon gayet iyi özelliklere sahip bir telefon, değistirilip tercih edilebilir🤓