elifin_annesi30_ ben ilk kızımdan sonra o hataya düştüm emzirenlere de veriyolar hep ama sürekli kullanıyorsun adet de oldurmuyordu 5 yıl sonra çocuk aradım. Emzirmeyi bırakınca başka hap için gittim doktora kullan bunu devam demişti maf etti beni tekrar aramamak adına ben yumurtlama günü takip edip adam korunuyor bu şekilde de olursa nasip allah aratmasın🙏🏽