10 aylık bir oğlum var emziriyorum. 2. Çocuğu düşünmüyorum ilerde fikrim.degisir mi bilmiyorum. Ama eşim ileride 2. Çocuk istiyor bn sıcak bakmasamda kendi kendine konuşuyor. Emzirdigm icinhap içemiyorum. Spiral babanın imzası olmadan ve belli bir yaş olmadan takılmıyor galiba. Geri çekme yöntemi ile korunuyoruz. Ama hiç sağlıklı değil kazayla olabilir. Ne yapayim banada tavsiye verin lütfen. Oğluma tek başıma bakiyorum iki tarafa da uzagiz 2. Çocuğu gerçekten düşünmüyorum çünkü çok yoruluyorum. 😥 ama 30 lubyaslarimda fikrim ne olur bilemem