Kumrununtanesi seni çok iyi anlıyorum, malesef annemin hep dediği bir söz var 5 parmağın 5 i de aynımı diye? Değil işte,herkesin meslek sağduyusu farklı.Ben orada sizin bebeğinize müdahale ediyor olsam hem anne psikolojisine hem bebeğe odaklanırım mesela, keşke herkes ağzından çıkana dikkat etse.Ne soylediğimizden çok nasıl söylediğimiz gerçekten çok çok önemli.Cok geçmiş olsun canım benim 🙏🏻