deletedmom111 canım ben de sağlık çalışanıyım, telaş yapmamak ve yaptırmamak bizim görevimiz, telaş ile hiçbir sorun çözülmez.Tabi neyi nasıl söylediğin de çok önemli,seni anlayabiliyorum 😔Sen onların önerilerini dinle, serum fizyolojik ve burun aspirasyonu iyi gelecektir,bir de kış diye evi havalandırmamazlik etme evini havalandır tozlardan arındır, tozlar da tıkıyor bebisleri