Merhaba bende mastit olmuştum
Sıcak kesinlikle iyi değil… soğuk şeyler tutun gogusunuze lahana.varsa buzluğa atıp daha sonra göğsünüze sarın bekletin eriyor zaten hemen … mastitte sıcak değil soğuk iyi gelir
Doktora gidince antibiyotik veriyor zaten
Bol bol sağım yapın
Umarım hemen geçer ben kendime zor gelmiştim