merveayse Mastit olmuşsunuz ben de aynı dönemlerde olmuştum ciddi boyutta, ilerlerse mutlaka genel cerraha gidib kitleye dönüşebiliyor çok ilerlerse Allah korusun, ben antibiyotik kullanmıştım. Sık emzirin hatta emzirdikten sonra sağın boşalsın göğsünüz duşta sıcak su tutup masaj yapın dar çamaşır giymeyin ateş için de parol içebilirsiniz. Bu arada internette ve burdaki forumda hep görüyorum haşlanmış lahana yaprağını sıcakken göğüse kapatıyorlar çok işe yarıyormuş araştırın isterseniz. 40 derece ateşle lohusa halimle çok titrediği için biliyorum zorluğunu o yüzden bu kadar uzun yazdım geçmiş olsun🌸