Doga_sever Çok şükür güzel geçti, raporda normal kolonoskopi yazıyor sonuç olarak. Yarında doktora tekrardan göstermeye gideceğim. Bana 4 adet soda ve 2 adet lavman verildi. 3 gün boyunca sadece çorba, meyvesuyu ve su olarak beslendim. Artık işlemden 1 gün önce sabah 2 sodayı yarım su bardağı meyvesuyuna katarak içtim çok iğrenç bir tadı var maalesef zaten 20 dakika sonra kustum ama çok fazla tuvalete çıkardı. Sonrasında diğer 2 sodayı öğlen aynı şekilde içtim. Gece ise lavman yaptım diğer lavmanı da işlemden 2 saat önce yaptım. Düşünün bunları yapmama rağmen kolonoskopi görüntülerinde bağırsaklarda hala dışkı gibi şeyler gözüküyordu. 1 gün ya da 2 gün diyet yapanlara çok şaşırdım. Sakın yanlış anlamayın her doktor bir değildir ama 3 gün bu kadar sıkı diyet yapıp ilaçları düzenli kullanıp ona rağmen az da olsa bağırsaklar da gözükmesine çok şaşırdım. Çünkü afedersiniz artık tuvalete çıktığın da dışkı değil resmen içtiğim meyvesuyu geliyordu