Perşembe günü kolonoskopi olacağım, pazartesi gününden beri diyetteyim. Daha doğrusu çorba, meyvesuyu ve su tüketiyorum sadece. Bana meyvesuyu için şeftali, kayısı ya da vişneli olması gerek diye belirtmediler. Bazıları vişne içilmesi gerek diyor siz ne içtiniz? Birde yarın son günüm ilaçlara ve lavmana başlayacağım, yarın aynı şekilde çorba ve meyvesuyu tüketebilir miyim? Bir kaç yerde son gün sadece meyvesuyu tüketilir yazıyor. Bu konuda bana yardımcı olur musunuz?