cimcime1018 aynen katılıyorum benımde bebegım 2.5 aylık suan 1 hafta öncesıne kadar benımde goguslerım birden indi ilkin sütüm cok az gelıyordu bebegım aglıyordu sureklı süütm cok gelmedıgı ıcın ama sık sık emzirdim hep kesilmemesı için cok şükür suanda normala dönüyor yavas yavas bu arada goguslerım eskısı kadar şişmiyor yanı fazla şişmıyor sabahları şişkin sadece ama sütüm aynı devam edıyor bende cok stres yapmıstım ama sonradan takmamaya basladım mama verıp emzjrmeyı bırakmayın eşimde sma mama aldı inatla o mamanın kapagını dahi açmadım daha gogsumu verdım artması için iyiki de devamlı emzırmjsım gelmese bıle emzırdım o sekıl cogaldı