Keşke benm bebeğimde emseydi de tek ağırlığından şikayet etseydim. Emmedi mastit oldum sütten kesilmek zorunda kaldım. Biberonla sütümü içiyordu ama artık biberonu da almaz oldu 3,5 aylığız 1,5 aydır böyle bebeğim uyurken zorla verebiliyorum biberonu onun dışında asla almıyor ne yapmam lazım bilgisi olan varmı çok bunaldım nolur yardımcı olun