Çocuk yapabildiği şeyi bir sekilde sana gösteriyor zaten her gelişim basamağı her çocuk için aynı değil. İki kızım var ilk kızım 3 aylıkken sağdan sola dönüp yuvarlaniyordu gören hayret ediyordu ikinci kızım 6. Ayında yuvarlanma ya başladı ilk kızım 9 aylıkken ek gıdaya geçti 2. Kızım 5 buçuk aylıkken ilk kızım 10 aylıkken yürüdü 7. Ayında emekliyordu ikinci kızım şuan 7 aylık bırak emeklemeyi doğru düzgün dimdik uzun süre oturmuyor bile. Hala benimki de hala basmıyor 5 gün sonra 7 aylık olacak her çocuk her şeyi yapacak diye birşey yok bunu ustelemenin çocuğum basmıyor demeninde bı anlamı yok çocuk yapabildiğide yapamadığı da herşeyi sana gösterir