Kızlar benim 4 buçuk aylık kızım var. Bugün komşu abla geldi kahveye. Kızımı sevdi filan sonra kucağında bastırmaya çalıştı kızım da basmadı ayaklarını topladı. Bu niye basmıyo dedi tembellik var bu bebekte basması lazım dedi. Ben de daha küçük diye hiç bastırmadım dedim yok basabilir dedi. Sizce basması gerekir mi 4 buçuk aylık bebeğin?