Miray17 15inde açılacak. Lojmanda kalıyorum ben 15inde emir gelmiş onu bekliyoruz. Ama 1aydır sabah akşam UFO açık sadece kızımın uyuduğu saatlerde kapalı ben bile üşüyorum
Külotlu çorap atlet uzun kollu ekstra bir tişört ben bunalım geçiyorum giydirirrken çocuğu düşünemiyorum. Açılsa da çocuk hafiflese diye bekliyorum
Van