Evet hanımlar yakmaya başladınız mı hepimizin evinde bebişler var havalar serinlemeye başladı hafiften kombiler açılsa mı yoksa bir süre daha beklense mi uzun kollu vs giydiriyoruz ama bilemedim gece yorgan örtüyorum kızıma üşümesin diye sabaha karşı özellikle daha serin oluyor