tosbikannesiiii ben olsam satarım 7.500 iyi bi rakam bence. Yeni eve yeni dekor yapın bence L koltuk olabilir yada bohem tarzda çok şık olur. Yanlış anlamayın ama kimse genel de pembe eşya almıyor artık bunu alan süngeri sağlam sa kaplatır bir de büyük ihtimal