Kızlar chester salon takımım var pudra rengi 4senelik evliyim mobilyacida yaptirmistik.suan kendi ufak evime tasincam .oturma odası mutfak ve yatak odası var evde sadece.oturma odama tek üçlü iki tekli anca sıgıyor.Letgoya koydum aylardır duruyor yüksek veren yok takimima kiyamiyorum ucuza vermeyede.birisi 7500veriyor.Acaba satsam L.koltuk.alsam Trendyol dan .siz olsanız kiyarmiydiniz yüksek verende yok bilemedim napcagimi