Bence gidin. Birde bu postlarda ki ben asla yapamam bir gün görmesem özlerimler bana çok büyük konuşma gibi geliyor, korkutuyor. Hayat hep gül bahçesi değil ki ben asla bir saat ayrı kalamam diyen bir anne Allah korusun evladını bir daha hiç göremeyebilir. Ali Emirin annesi ayrı kalabilir miydi oğlundan ? Sağlık ayrı bir boyut tabiki ama gene de asla bir saat ayrı kalamam bence çok büyük konuşma Rabbim kimseyi ayırmasın inşallah ama böyle keskin cizgilerle konuşmaya dikkat etmek lazım bence. Nerdeyse iki yaşına gelmiş sizin küçük adam babası yanında aileleriniz varmış aynı şekilde 2 gün kafanızı dinler gelirsiniz. Bu durum ne anneliğinizi, ne bağınızı etkilemez. Yeter ki hep böyle keyifli ayrılıklar, keyifli kavuşmalar olsun. Hepimiz anneyiz ama öncesinde birer insanız neticede 🌸