babymilax o kadar güzel yazmissin ki,ne yalan söyliyim baya cekindim Post‘u acarken...O kadar cok anne varki Annelikten baska bir seyi düsünmeyen,kendini sirf Anne olarak gören,Insan -bir birey oldugunu unutan,unutturulan!
sonra kalkip bizim gibi düsünenleri kinayip kötüleyen, kendimizi kötü hissetiren, sirf bir Kadin olarak kafa dinlemek istedigimiz icin, yada emziremedigimiz icin,yada bi sürü sey iste... cok sagol böyle temiz düsündügün icin♥️