AviL06 anne nadir diyor bu ara çoğunlukla babababa baba baba ge ge gel gel yani 😂 çok şükür konuşuyor ekran da var bizde ama ekrana bakmıyor bile daha çok emekleyip evi turlama derdinde. Artık yemeği bile telefonsuz yiyor o derece sıkılmış 😂
Bende konuşmayı takıyorum yürür bir şekilde de konuşma gelişimi daha önemli. Habire konuşuyoruz evde napalım onunla etkisi vardır ☺️