Meri-Mel aslında konuşuyor ama bilinç dışı galiba bilinçli olarak 1 yaşına gelince konuşacaklar 🤔 yine de benim kızım bilinçsiz de olsa bunları söylemiyor 🙄 bizde sadece tepkiler var.
İsmine bakar
alkış çok yapar
Sar sar makarnayı diyince ellerini döndürür
Bay bay canı isterse yapar
Etrafta ilgi çeken bir şey varsa çocuk, kedi, köpek gibi onlara çığlık atar iletişim kurmak ister
Babıldama çok var
Eline bir bir yapar
Eliyle yer ama ben verirsem yemez 🤦🏻♀️
Koltuğa dayalı ayakta belli süre durur elinden tutarsam yürür ama kendisini kaldıramaz, sıralayamaz