Birberenannesi baktım kuzum da vasi hesap deniyor ona. Hangi bankadan hesap açmak istiyorsan eşinle gidip sözleşme yapıp hesabı açabilirsin yatırım hesabı olarak belirtmek gerekebilir sen yine de şubeye gidince detayları onlardan öğrenirsin ama bu şekilde açılıyormuş borsa için