Birberenannesi Kızlar halka arzdan hatsan ve dmrgd sattınız mı? Ben satayım artık diyorum ama karar veremedim siz sattınız mı?
NoOne Birberenannesi hatsan satılmaz borsada türünün tek örneği, simit dünyası kafana göre takıl verdiğin parayı çıkardı nasıl olsa istersen kar al çık
ONAEA Biri bana bu konuyu nasıl satın alınıp nasıl satıldığını en ince ayrıntısına kadar detaylıca anlatabilir mi çok merak ediyorum 😂
Aselhuma41 ONAEA halka arzlar daha borsaya düşmeden talep toplanıyor borsada işleme basladihi andan itibaren bir kaç zaman düşüş yaşamadan artıyor
Birberenannesi Lina099 ben garantiden yapıyorum hisse senedi hesabı açtım halka arzlardan satın alıyorum
mobesebesir Birberenannesi ben alamadım eşim aldı henüz satmadı. Bende meka aldım bakalım yarın işleme başlayacak
akilhem Ben hisse seneti aldim 3 aydir cok dusdu yukselmesini bekliyorum satmak icin yukselirmi acaba
Atlasligunler leopar sizde Tardu barlası mi takip ediyorsunuz. Beni de eşim sabah sat diye arası da 🤣