2boymommy gurbetcimami bulasik deterjani ve karbonatla temizliyorum ben böyle lekeli seyleride kantaron yaginda gecermi bilmiyom😐🙈
Mervearslan46 gurbetcimami ben de dökmüştüm ne yaptıysam çıkmadı. Yıkandıktan sonra da pembe izi kaldı 😬😬
gurbetcimami 2boymommy halı için leke çıkarıcı sıktım beyaz sabunlada fırçaladım parlatıcı da döktüm ama çıkmadı yüzeyde yok gibi duruyor ama iç kısmıda duruyor
2boymommy gurbetcimami ayy o nasil cikarki o yüzden hic acik renk hali kullanmayi sevmiyorum cok güzel duruyorlar ama cok riskliler 😐
Rwerdst gurbetcimami bulaşık parlatıcısına çıkmadıysa Asperox sarı güç dene. Ablam benzer bişiyi çıkarmıştı öyle veya bembeyaz sa domestos olabilir
2boymommy gurbetcimami Kb kim kizz😅 bu arada sen nerde yasiyorsun cok merak ettim kullanici adindan dolayi🤣
gurbetcimami 2boymommy kayın baba kız 🤣🤣 avusturya tanşmıştık ya seninle özelden faln konuşmuştuk unutmuşsun kalbim kırıldı 🤣🤣
2boymommy gurbetcimami anaaa 🤣 amannn bende akil kalmadi kizz az önce elimdeki telefonu aradim durdum 😂
Aysegullll233 gurbetcimami sade beyaz hiç bir desen vs. Yoksa domatesu fıs fısa sulandırıp sıkın beklesin biraz silin
gurbetcimami Aysegullll233 aaa onu nasıl düşünmedim daha önce çamaşır suyuyla yıkamıştım bu halıyı ama desenine bir şey olmamıştı hen sıkayım 😂