Oğlumu doğdu doğalı asla kalın giydirmedim. Şuan 17 aylık iki kere hastaneye goturmusumdr. Depremde sokakta kaldık diye usuttu bir de eve gelenden grip bulasmisti üstüne ishal olmuştu. Şükürler olsun hiç sağlık problemi olmadı. Yatarken ince bir üst ve alt giydirdim yada çok küçükken ince tulum. Üzerine de tek bir battaniye. Gündüzleri de aynı şekilde ayağından çorap i eksik etmedim. Herkes imrenirdi pinpirikli bir anne değilim herşey olması gerektiği gibi. En son tahlil yaptırmak istedim doktor gerek yok ama peki deyip yaptı gerçekten iyi bakılmış bir çocuk değerleri çok iyi dedi. Lütfen kat kat giydirip çocuğu daha çok hasta edersiniz naçizane fikrimi belirtmek istedim. Hasta olur diye çocuğu lahana gibi giydirmeyin