123fff Kızlar uzun ince zıbın üstüne ince tulum üstüne de anneanne yeleği giydirip uyutuyorum oda 22 derece. Üstünü de örterken bel hizasından örtüyorum çok mu abartıyorum ya
Asya3870 123fff canım yeleği giydirme bence gerek yok, üzerini açıyorsa bı uyku tulumu al acmiyorsa yeterli bence. Terleyip terlemedigini kontrol et ona göre giydirirsin. Bide evin kaç derece ona göre giydir
Mom_dery Evet çok giydirmişsiniz o ne öyle bebeklerin kalbi bizden hızlı atar vücutları daha kolay ısınır kendiniz nası giyiniyorsanız öyle giydirin üstünü açmıyorsa ne ala üstünü açıyorsa bi kat fazla giydirmeniz yeterli
Tugce0142 123fff ben altına yarım kol çıtçıtlı üzerine uzun kol çıtçıtlı altına uzun pijama giydirip yatıyorum evim 23-24 derece onda bile terliyor bizimki
Birminikaslan 123fff Yelekle yatirmayin özellikle yun yelekle çok çabuk ısınır daralır konforu bozulur onun yerine tulu alın büyük rahatlık giydirin ince zibini altına ne örtüye ihtiyaç kalıyor ne öyle kat kat giydirmeye
2boymommy 123fff Ben böyle giydiriyorum corapsiz altinada sifir kol zibin yataga yatirinca coraplarida cikariyorum.
Yasse1208 Evim 23 derece uzun kollu zıbın altına patikli alt giydirip üstünü örtüyorum. Bebekler soğuktan değil de sıcaktan terlemekten hasta olur, bence çok giydirmişsiniz
E-urey 123fff ben genelde gün içinde yelek giydiririm kışın ama uyurken hep çıkartırım çünkü terletir uyanınca tekrar giydiririm
livanurvealpinannesi61 123fff oğlum ocak doğumlu hiç o kadar giydirmedim uyuturken fazla giydirmek iyi değil
Bedis- 123fff Valla bende çok giydirmek istemedim gece yatarken rahat etsin diye. Uyku tulumu aldım yünlü onunla yatırıyorum bel hızasına kadar da hazır yorgan örtüyorum. Şuanlık bi üst açma Durumumuz yok henüz 3 aylığız ama. Aldığım tulum baya iş görür gibi
Xxxyyy07 123fff nem diye bi sey var o yuzden sadece isi degeriyle buradaki insanlarin ne giydirdigini baz almayin
aysmom1 123fff bu konuyu havaların biraz soğuması ile daha geçen hafta sonu doktoruma sordum. Siz nasıl giyiniyorsaniz öyle giydirin, hatta onların vücutları daha sıcak olur, ona göre giydirebilirsiniz dedi. Odanın nem ve sıcaklık dengesini de kontrol edin
_Goktugunannesi__ 123fff alttan uzun kollu zıbın üstünde de normal pijama takımıyla uyutuyorum üstünü örtüyorum ama oğlum hiç sevmez hemen açıyor kalkınca direk yelek giydiriyorum kucağıma almadan