Minigim38 köfte halinde veya fırında kızartma
Ogulluana hafif yağda kızartması yaptım çok azda olsa yedi fırındaki halini hiç yememisti🫤
Minigim38 kızarmasını çok seviyor o şekilde veriyorum yoğurtla birlikte canım
1anne1bebek___ bende o şekilde verdim çok az da olsa yedi
Mtzzeynep erken çıkmış galiba bilemedim ki bizim burda pazarlarda marketlerde vardı
tomvejerry inşallah canım teşekkür ederim bizde 11,5 aylığız eliyle tutup yemesini seviyor
Mtzzeynep pazarda var 2 haftadır