SareAdaE Sareminel canım ben klasik Aptamil alıyorum diğer türlerinin farkı nedir bilmiyorum ama özel bir durumu yoksa bebeğinin klasik al sende
Sareminel SareAdaE bende bilmiyorum ne fark var geliştirilmiş diyorlar ama çok yaygın değil herhalde sağolun hayırlı akşamlar 🤗
SareAdaE Sareminel evet eczanede satıldığına göre farklı demekki ben normal marketlerden alıyorum hayırlı akşamlar sizede😊
Mineltoygar Sareminel klasik aptamil cnm yani bizim doktorumuz onu önerdi, kabızlık yapmazsa bunla devam dedi Bi sorunumuz olmadı, aynen 2 numaraya da normal aptamil ile devam ediyoruz, hem anne sütüne yakınlığı hem de yeni formülü ile bağışıklık için aptamil 👍
Canparem_ Mineltoygar acaba bebeğiniz kaç aylık benim 10,5 aylık Dr 2 numara al dedi ama 2 numara 9 aylık bebeklere veriliyormuş galiba
nazifesezer_ Sareminel bizde anne sütü+mama olarak gidiyoruz 6 buçuk aylık olduk hipp 1 kullanıyorduk 2 numaraya geçtik alerji yaptı bebeğimde aptamile geçtik bizde öneriler üzerine şimdilik memnunuz bakalım 🤗
Gamzeli2206 Sareminel ilk aptamil prosyneo ile başlayın 3 ay kullanın sonra normal aptamil kullanın ama artık hem eski aptamil satılıyor hem yeni aptamil olmasına dikkat edin birde prosneo internette baya ucuz fiyatı
Sareminel Gamzeli2206 önxe 3 ay neden prosyneo kullanın dediniz acaba bide eski ve yeni aptamil olduğunu nereden anlıycam ilk defa alıcağım için bilmiyorum da 😊
Gamzeli2206 Sareminel içinde simbiyotik karışım var bağırsaklar için çok iyi nasıl ki bir ilacı düzenli kullanmamız lazım etkisi göstersin prosneo da öyle en azından 3 aymış tabi ki süreklide kullanabilirsiniz ama hem Pahalı biraz :) hemde zaten 6 ayı geçti gerek yok eski yeni meselesinide 2 numaranın yenisi yeşil 2 yazıyor eskisinde mavi 2 yazıyor ordan anlıyorum