irem_19 Elinden geldiğince ıslak mendil kullanma, ben doğduğundan beri pamuk kullanıyorum. Islak mendilde çok yapıyor diye duymuştum. Pişik olduğu dönemlerde poposunu hep lavaboda yıkadım, sonrasında biraz açık bıraktım. İyice kurulayıp her defasında güzelce zeytinyağı sürdüm. Öyle geçmişti bizimki. Ben doğduğundan beri sürekli zeytinyağı kullanıyorum poposuna çok iyi geliyor, pişik kremi birkaç kez kullandım kötü yaptı. Zeytinyağdan şaşmıyorum.