irem_19 kızım 7aylık altı fena pişmiş kabuk bağlamış gibi yanık gibi eczacımız hametan kremle travazol karıştr sür geçer dedi sürüyorum geçiyor ama travazolu sürmeyi kesince tekrar oluyor aile hekimide travazol mantar kremi enfazla 5gün sür çok kötü olunca fazla kullanmayın dedi napacağımı şaşırdım bezden dolayı herhalde diyorum sleepy kullanıyoruz önceleri iyiydi ama nerdeyse 1,5aydır iyigelmiyor gibi yada baharatlı şeylerde yedirmiyorum neden oluyor nasıl geçer anlamıyorum her alt açmada kremliyorum havalandırıyorumda
bebegimileogreniyorum irem_19 Sarı kantaron yağı deneyebilirsiniz her alt açmada pişik kremi kullanın mutlaka bezi değiştirin bizimde arada pişik oluyor travazol ve hametan karıştırıyorum geçiyor genelde ama sizinki ilerlemiş cildiyeye götürün isterseniz
Sarecem irem_19 ıslak mendil kullanmayın ıslak mendili çeşmede suyla yıkayıp sıkıp kullanabilirsiniz veya pamuk ve su kullanabilirsiniz birde muhakkak kuru tuttun temiz bir beziniz olsun altını aldıktan sonra kurulayıp öyle krem sürün onun haricinde hipokort krem var benim kızımda çok açık ve hassas tenli bir bebek malesef ki hemen pişik olur bizim tek çaremiz bu krem oluyor hiç bir pişik kremi geçirmiyor malesef, sizde bir deneyin isterseniz ama bezden veya yediği birşeyde pişik yapıyor olabilir.
Defnosss23 irem_19 direk yıks suyla bezle silme biraz da havalandır ıslak kalmasın. Bir de yedikleri de yapıyor olabilir atıyorum mesela domates yiyorsa ya da çok kaka yapıyorsa vs. Bazen sebzeler bile yapabiliyor. Dokunabiliuor. Hametan ve oksizinc karıştırıp gğnde 3 kere sürün doktor önerisi bu. İyi gelir. Pudra çok zararlı toz olduğu için ciğerlere kaçıyor kullanma. Bol bol suyla yıka. Bez yapmıyor bende sleepy kulanıyoruö kaka yapar yapmaz değiştiriyorum ama bazen çok pişik olabiliyor. 7 aylık ek gıdalar yapabiliyor .
Yigitefeninannesi_ bebegimileogreniyorum hametan bu sarı tüp olan mi benim oğlumda 11 aylik popo da var kızarıklık bepanthol, fito krem ,hamazinc kullandım geçmiyor anlamadım niye kızarıyor
kdradaaa Islak mendil kullanmayın tetikliyor yıkayın her defasında pudra kullanmıştım anında iyi geliyor deneyebilirsiniz
bebegimileogreniyorum Yigitefeninannesi_ hametan mavi olan. Yani bez pişik yapıyor olabilir ıslak mendil yerine e bebekte pmauklar var onları sadece suyla ıslatıp saklama kabına koyup ıslak mendil yerine kullanabilirsiniz önce pişiğin tedavi edilmesi gerekiyor pişik önleyici kremler olmaması için şuan sürsenizde işe yaramaz ve travazol vs kremler 5 günden fazla kullanılmaması lazım besin alerjiside olabilir doktora danşın bence
Mervegvn123 irem_19 en önemlisi yıkayıp kurulayıp hava aldıktan sonra bezlemen en ıyı kremde travozol onu kullanmışsınız zaten pişik gecse bıle ıslak mendılı yıkayıp iyice o sabununu dıyeyım akıtın sıkın kullanın oğlum bir kere bıle ıslak mendılle sılsem pişik olur dışarda mecbur kalmazsam yıkamadan kullanamıyorum
Alka Habibeayliz32 ben bu kremi kullanıyorum oğlumun aynı bebek bezi alerjisi dedi doktor. Kuruttu baya krem ama kaşıdi ve kanadı çok üzgünüm 😭 yine aynı kreme devam mı etmeliyim acaba
Ebru2022 irem_19 bende çok çektim canım pişikten bide kızımınki full kanamalı olurdu kullanmadığım şey kalmamıştı en son bildiğimiz tüplü Arko kremler var ya onu kullan geçer dediler çok şükür onu kullandım geçti canım tavsiye ederim çok faydası oluyor
saducelik Sudokrem ve weleda isimli kremleri kullanıyorum bebeğim 3,5 aylık prima bez kullanıyorum daha pişik yaşamadık… ıslak mendil de rossmann dan %99 su bazlı ıslak mendil kullanıyorum. Sudokrem in antibakteriyel özelliği var. Weleda da ithal bi ürün. Biraz pahalı ama değiyor
Habibeayliz32 aleynalina0 bez konusu hangisi iyi diyemicem çümkü bazı bebeklerin poposu cok iyi bezler pahalı bezle bebeğin poposunu acabılıyorr bazı bebeklere ucuz bezler daha iyi geliyor biz sleepy kullanıyorduk popoda cokniz yapıyordunsıkıyordu ben molfixw gectim cok cok memnunum birde geçmeyen pişik varsa ıslak mendil degl pamuk kullan
Yarenkk Kızım 14 aylık ilk pişik olduğunda (sanırım 4 aylıktı) hametan, bactroban, madecassol, travazol Bu 4 kremi karıştırıp sürün max 2 kere sürdüğünüzde kızarıklık dahi kalmıyor🌸
Busraogrt irem_19 benim bebeğimdeki de geçmiyordu sleppy i bıraktım bide çinkolu pişik kremi kullan dedi doktor mantara doğru gitmiş dedi tavsiye ederim dene direk geçirdik kızarıklık falan kalmadı