mutlular melasya ben de korkuma birley yediremiıprım ama bal kabağı iyi geliyormus ben ek gıdaya baslamadan olmustu o çatlak sadece anne sütü düşünün olunca oluyor bazı seyler
melasya mutlular yaa ben de ek gidadan dedim cok illet bisiy cocuk ciyakliyo kaka yaparken gece daha bi huzursuz :(
mutlular melasya oşşş kurban olurumm kuru kayısı önerdiler bana denediniz mi bir de düzenli kremleri sürün inanın iyileşiyor
melasya mutlular kıru kayısı ben yiyince bile gaz yapıyo ona cesaret edemem gibime geliyo .düzenli sürüyorum inş çabucak amin