Benim kızımda sadece anne sütü alıyor normalde 4 güne yapıyordu bugün 1 hafta oldu doktor 8-9 güne kadar normal sadece anne sütü alan bebekler için dedi ama içim rahat değil 4 aylığız kayısı haşladım ben suyundan içtim sütümden geçer diye ben mahvoldum onda bişey yok yarın doktora götürecem