Merhaba cnm benim kızım 4. Gün yaptı mama+meme olaarak ilerlioz Dr sordum ben çok normal dedi olur öyle eğer çok rahatsız olursa 5. Gün gliserinli fitil ver dedi çeyrek olarak 4/1rini cnm sana da öyle der belki ama.endise etme benim kızım da sık sık kaka yapmaZ 4 aylık bu arada kizcem