Deletedmom_78 biz daha 5.5 aylıgız ilerde böyle bi post açmamak için arastırdım biraz en mantıklı gelenlerden biri şöyle söylemişti oyuncak magazasına gidiyor bir oyuncak istiyor ve o oyuncagı emziğini kasaya ödeme şeklinde verme karşılıgında alabılecegını söylüyorlar cocuk basta kabul etmiyor sonra daha cok istediği bir oyuncak için kabul edip kendi isteğiyle kasaya veriyor emziği kendı verdiği için problem yaşamamışlar her emzik istediğinde karşılıgında aldıgı oyuncagı göstermişler bunu aldık ya emzıgını verdık annecım diye sürekli hatırlatılmış sorunsuz şekilde bırakmıs cocuk belki fikir olur