Deletedmom_78 Ah benim oğlum kadar düşkün yoktu herhalde. Çat diye değil de anlatarak bıraktırmanızı öneririm. Biz şöyle yaptık. Emzik bıraktırmaya 1 hafta kala sürekli anlattım “ sen artık büyüdün ona ihtiyacın yok. Temizlikçi amcalar gelip alıcak(çöp arabaları) pis olmuş artık diye. Her çöp arabası gelişinde gösterdim bu amcalar diye.” Ve büyük geldiğinde sabah kapıya poşet koyduk içine at bye bye diyelim dedim kendi attı. Bende emziği kaldırdım sonra :) 5 gün zorlandı her ağladığında kucağımda sakinleştirerek aynı şeyleri söyledim. Sonra alıştı zaten… siz kararlı durun çocuklar kararlı olduğunuzu anlayınca onlarda adapte oluyorlar.