Bugün 5. Gün oldu bizde memeyi bırakalı ilk iki gün biraz zor geçiyor ama alışıyorlar sonra bugün bile gelip istedi bitti bii diyip kapatıyor sonra, sabır taşı kullanarak sonlandırdım ama psikolojik olarak çok zor ya ben çok üzüldüm ilk üç gün üzüntüden kahroldum içim gidiyordu emzirmek için ama kararlı oldum umarım bi kaç güne tam unutur. 🥲