Lenali öncelikle uyanması için memeyle uyutmaya kesmen lazım desteksiz uykuya aşılırsa memesiz de döner uykuya karnı toksa. Stok yapmanı öneririm ki artsın. İşte kaç saat çalışacaksın en olmadı işe başlayınca sağarsın benim de çok azaldı zamanında ama hep arttırmaya çalıştım. Sağımlar sonuç verdikçe stok hazırlamıştım. Az olduğunda stok kullanmıştım. Stoklarım bitince de günlük sağım yaptım okulda. Zaten onu yapmaya devam ediyordum. Okulda 5 -6 saat kalıyordum tam ortasında sağım yapıyordum. Zaten süt azaldıysa bide sağım yapmazsan emzirme sürüse artınca daha da azalır. 2-3 saat en fazla sağım yap. Ben o aylarda 2 saati geçirmiyordum. Bol bol saklama poşeti al az az da olsa biriktir. İşe başlamaya daha varsa çocuk doymuyorsa şuan stok yapamazsın belki ama arttırmayı denersin işteyken de sağarsın 2 saatte bir biriktiririrsin. Süt saklama kapları var 4lü onlar işime yaradı benim. Buzluğa atmayacak olduğunda onlarda biriktirebilirsin.
Bu arada bitecek diye sakın korkma bitse benim biterdi. O kadar azaldığı oldu ki damla damla 10-20 bile gelmediği zamanlar. O zamanlar hep stoktan kullandım. Arttıkça da hep stok yaptım. Çok zordu ama değdi 16 aylık hala emiyır. 6 ay bari emzirsem diyordum sonra 1 yaş demeye başladım 1.5 oldu nerdeyse. Bu yaşta çoktan sütten kesiyor millet artık çok sağım yapmıyorum yemekle destekliyorum.