Bende emziriyorum aynı sizin gibi ucu ucuna yetiyor da sağınca az geliyor depolamaya yetecek kadar yok. Meme de uyuyor, gece 5-6 kez uyanıyoruz hep aynı şeyleri yaşamışız, yaşıyoruz yani. Bazen doymadığını düşünerek mama vermeyi deniyoruz biz de.Mama pek sevmiyor ama zar zor da olsa 30-60 içiriyorum, sma optipro kullanıyorum. Kucağıma alıp ayakta deniyorum reddettiğinde, çocuk şarkıları açıp karşısında bir hoplayıp zıplayıp dans ediyor o ara ben mama vermeye çalışıyorum. Ya da uykulu olduğu zamanlar da içiyor, yani bu şekilde uğraşarak da olsa içirebiliyorum.