Arasmoms1 kızım sürekli pişik oluyor doğduğundan beri hep kendim hallederim dedim ama olmadı artık kanamaya başlamıştı ki doktorumuza yazdım o da sabah akşam travazol gün içinde her altını açtığında hamazinc sür dedi denedim ve sonuç mükemmel 2 günde hiç bişey kalmıyor. Şimdi baktım pişik mi olacak hemen sürüyorum bunları kafam gerçekten bu konuda rahat ediyor dene derim kuzum şiddetle tavsiye ediyorum inşallah şifa olur sizede